حالت امن هوآوی چیست

حالت امن معمولا در تمام گوشی‌های اندروید برای یافتن مشکل اصلی که موجب اشکالات تکنیکی و فنی در گوشی شما شده است، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هر وقت که گوشی اندرویدی خود را در حالت امن بوت می‌کنید، هیچ یک از اپلیکیشن‌های شخص ثالث نصب شده بر روی گوشی اجرا نخواهند شد.

وقتی گوشی شما در حالت امن قرار دارد مشکلاتی مانند گرم شدن بیش از حد را نشان نمی‌دهد، اگر خالی شدن ناگهانی باتری و دیگر مشکلات فنی را در گوشی مشاهده کردید، باید مطمئن شوید که اپلیکیشن شخص ثالث بر روی گوشی موبایل دلیل اصلی این مشکل است.

اگر گوشی هوآوی دارید و وارد حالت امن شده است، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حالت امن هوآوی این مقاله را مطالعه کنید.



چرا گوشی هوآوی در حالت ایمن قرار دارد

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشند که حالت امن گوشی هوآوی چیست؟ درست همانند آنچه در بالا توضیح داده شد، حالت امن هوآوی مانند هر گوشی اندروید دیگری باید سناریویی باشد که هنگام بوت کردن گوشی وارد حالت امن شود.

در اینجا، هرگونه مشکل فنی و تکنیکی در مورد گوشی باید برطرف شود، به خصوص اگر مشکل توسط یک اپلیکیشن شخص ثالث به وجود آمده باشد.

اگر این سوال برای شما پیش آمده است که چرا گوشی‌تان در حالت امن قرار دارد، مشکل اصلی ممکن است یک اپلیکیشن شخص ثالث نصب شده بر روی گوشی باشد. این اپلیکیشن‌ها گاهی اوقات موجب می‌شوند تا گوشی در حالت امن گیر کند.

وقتی گوشی هوآوی شما در حالت امن قرار دارد، شما می‌توانید مشاهده کنید که پیام «Safe Mode» در پایین صفحه نمایش نشان داده شده است. کاری که اکنون می‌توانید انجام دهید این است که گوشی خود را روشن کنید.

اگر مشکل گیر کردن در حالت امن همچنان باقی مانده است، یک اپلیکیشن شخص ثالث دلیل اصلی مشکل نیست. اما، اگر مشکل به طور ناگهانی در حالت امن برطرف شد، به طور قطع یک اپلیکیشن شخص ثالث در گوشی هوآوی شما موجب بروز مشکل شده است و باید بلافاصله برطرف شود.

حالت امن هوآوی

چگونه وارد حالت امن هوآوی شوید
برای ورود به حالت امن گوشی هوآوی بسته به نسخه‌ی EMUI دو روش کلی وجود دارد.



ورود به حالت امن برای دستگاه‌های هوآوی که EMUI آن‌ها 3.1 یا بالاتر است
مرحله 1: گوشی هوآوی خود را به طور کامل خاموش کنید.
مرحله 2: در حالی که گوشی خود را روشن می‌کنید، دکمه کم کردن صدا را فشار داده و نگه دارید تا وقتی که صفحه قفل را مشاهده کنید. سپس، گوشی شما در حالت امن بوت می‌شود.


ورود به حالت امن برای دستگاه‌های هوآوی که EMUI آن‌ها 3.1 یا پایین‌تر است
مرحله 1: در ابتدا دکمه روشن و خاموش را فشار داده و نگه دارید.
مرحله 2: سپس، گزینه خاموش کردن را بر روی گوشی فشار داده و نگه دارید. سپس وارد حالت امن خواهید شد.

منبع: https://huaweimobilefarsi.com/blog/all-about-huawei-safe-mode/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.